Dag 3

Hemma igen som vanligt, känns lite tråkigt. Igår såg att har fått förändringar på schema, jobbar just nu i 12 dagar i maj.Samt såg att ska jobba en söndag och är själv igen som fixa listorna. Såklart vill kunna jobba mer, men kommer att stämpla de dagar när inte jobbar. Igår kom brev att skicka in arbetsigivarintyg att nu har möjlighet att få lite mer a- kassa , kanske få nu lite lite mer, det vet inte jag. Men mejlade och smsa redan nu till mina arbetsgivarna. Även sökte ett jobb, måste göra det sålänge jag inte är säker att kan jobba mer, eller att får nu snart detta tjänst. Jag försöker sakta att inte använda mobilen så ofta, men det är svårt. Fb var inne sist igår kl 17 tiden, nu såg att hade två aviseringar, men öppnade inte de. Jag vill inte, vill vara fortfarande utanför. Jag tror inte att D skickat nu meddelande där att han har fått mitt pakett. Jag vet inte, jag hoppas att han kommer skicka sms att han fått paketet, men kanske kommer han inte alls skicka någon meddelande, men jag vet att han kommer tacka mig. Jag känner honom. Idag hann jag göra någonting som trodde inte att vågar göra, men nu gjorde det. Men har inga stora förhoppningar just nu. Jag sökte till en tv programm- gift vid första ögonkastet...jag vet inte varför gjorde det. Jag vill ju träffa någon men att göra det så här, jag vet inte, men man vet inte vad kommer hända. Tänk om det finns någon som söker också och hittar min kärleken. Ah tänker inte så mycket på det. Idag måste gå och lämna cellprovet, det vill inte jag gå och lämna. Det är så jobbigt, och svara de frågorna,,. min mens är borta...kanske ska fråga gynekologen om det..har jag redan kommit till klimakteriet... Det blir bättre nu, jag vet att allt blir bättre snart... Jag fick mejl tillbaka och börjar min resa att hitta kärleken, fick svara på några frågorna just nu. Inget är säkert att kommer vara i programmet. Men början har jag gjort. Kollade mina mejl och fick erbjudanden i början av juni till KARLSKRONA. Skit,, blev så glad just nu, men vet inte om kan tacka ja till de allt. Jag skulle jobba en dag, men skickade sms till chef om kan byta med någon eller vara ledig. Jag vet inte vad hon kommer svara nu, det är mycket denna dag på jobbet. Men hoppas att kan byta med någon, jag vet inte. Det är min chans vidare med livet att komma ut från hotellet lite träffa folk just här. Ah glad jag blev just nu. Det blir bättre snart, jag ser ljuset. Bara måste ta det lugnt. Det går igen upp och ner... jag klarade inte.loggade in FB, men såg meddelande...det var en vän som hade skickat ett meddelande och det hade skickat igår, och det var hundra % sant som det stod. Det skulle nu skickas vidare till 10 personer om man får tillbaka 5 då får man en överaskning av någon som älskar. Jag tror inte att jag får tillbaka de 5...jag vet inte. och nu delade en gammal inlägg redan också. Det går igen som vanligt. Men nu har skapat min egen sida på FB och bjöd in alla mina vänner, men alla kommer inte gilla min sida såklart. Men finns mina vänner kanske som kommer nu sprida vidare min intresse och kanske kommer få snart några beställningar. Nu väntar ju att D kommer gilla min sida, han var aktiv sist för fem timmar sen nu. Men tänker inte på honom då är det bättre. Jag vet inte om han har fått nu paket eller inte än, han har inte hört av sig. Jag sa till honom att han ska höra av sig men inget ljud än. Imorgon kan börja nästa delen av min kurs -bättre självkänsla. Jag tror inte att ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0