Dag 5

Det går jobbigt med mig just nu. Igår skickade denna meddelande till D, hur jag har haft, jag erkände allt. Nu vet han allt. Jag såg senare på kvällen att han hade läst, men visste redan att han kommer inte skriva tillbaka. Det är bättre att han skrev inte tillbaka. Det gör ont i mig ,men känns lättnad att fick skriva honom nu om det som har hållit inom mig. Han är borta nu och måste gå vidare nu. Jag vet inte nu vad eller hur tänker han nu, vad han tänker om mig, men han bryr inte mer om mig...han är borta i mitt liv nu. Jag tänkte att han kommer direkt att ta bort mig som vän, men det har inte han gjort än. Jag låter det vara som det är. Tiden kan visa om kan ha honom kvar som vän. Det blir jobbigare nu om kommer träffa honom på stan, men måste vara stark nu. Jag får inte mer skicka meddelande till honom, jag får inte mer fråga hans hjälp. Jag kämpar nu, och det gör ont men vet att kommer över honom. Jag skrev honom även det att han ska inte oroa mig att kommer upp från botten igen att gjorde det redan förra året. Och han vet nu även det att det här händer med mig om och om igen. Nu måste ta ett steg vidare med livet, men just nu vill vara ensamma och inte träffa inget, nu är det bara hem och jobb, inget mer. Igår började med nu del av kurs, och det går framåt,det finns mycket kvar att jobba. Men är redan starkare än före detta kurs. På jobbet går det bra, och har fått lite mer pass nu, och fick ledigt två dagar nu, att kan göra min demo här i Karlskrona. Det känns bra. Jag jobbar på att inte använda mobilen och fb, det går sakta men måste jobba lite mer på det att inte hela tiden kolla runt där. Nu klarade med Fb I 12 timmar, nu delade en evanemang( vet att D kommer det gilla, men kanske kommer han inte göra det). Jag får inte mer tänka på honom och vänta att han skulle gilla mina inlägg mer, jag har slutat följa honom nu, och ser att han delar inget mer nu när han är i förhållande, men ser att han är aktiv då och då. Snart är det över. Det kommer ta tid. Jag kan inte vara utan mobil eller utan FB. Delade igen en inlägg, vet inte varför igen börjar dela sånt. Att Han ska "gilla"..vet inte när kommer igen att ta bort det. Jag måste hålla bort nu mer från FB, och sluta dela ...igen allt..jag måste bort därifrån, måste vara hårdare nu med allt jag delar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0