Dag 6

Igår kväll började må igen så dåligt att ville igen inaktivera mitt konto. Jag skrev igen honom men bara - hoppas du kommer inte glömma bort evanemang- ta en promenad och plocka skäp. Han läste bara det o svarade inget tillbaka. Nu har förstått att han vill inte ha kontakt med mig, han vet själv nu hur jag mår på riktigt och han sårade mig. Det är bättre att kommer inte mer skriva honom, ingenting mer. Jag väntar ju på FB hela tiden att han skulle gilla mina inlägg att kan vara lugn, men det har inte han gjort efter det när skrev detta långa meddelande. Nu måste vara stark, jag behöver nu vara det att klara mig. Det gör så ont men måste göra det. Imorse kollade att några hade skickat meddelande och kollat min profil, några av er är intresserad av men de skrev inte till mig, en hade gillat bara min profiltexten, hade ingen profilbilden där. Kanske kan vänta där lite, kanske kommer få kontakt med någon. Jag vet inte, ville ju komma bort igen, men väntar i några dagar. Under dagen skrev D meddelande till mig- efter Helena( sin x flickvän) ville han ha bara kul och må bra igen. Efter några månader träffade han och Lena och båda fick känslorna. Jag svarade att skriver lite senare, att är på jobbet. Han skrev senare tillbaka att jag kan skriva i veckan om vill prata. Att ha ville inte vänta meddelande och hålla på och svara sen när han är uppdagen annat, det är stressigt för honom. Jag svarade att skriver i veckan. Det är bättre att vi kan skriva med varandra när båda har tid. Jag vill bara det allt ut vad jag har kvar att prata med honom. Jag måste få ut det allt, men vet inte vad händer sen när har sagt allt vad har säga. Han vet att han gjorde illa mig, det skulle inte hänt om vi båda skulle varit båda ärliga. Han var det, han sagt att han lovar inget, att jag får inte bli kär i honom och så vidare. Han uppskattar mig som vänner, och ville fortfarande att vara vänner. Men nu när jag har erkänt allt jag är rädd nu att han hatar mig så mycket nu, och vill inte mig ha kvar som vän. Det blir jobbigt för mig själv när jag har de känslorna kvar nu. Jag behöver tid att komma över honom helt nu. Nu måste tänka bara på mig själv, att må bra. På hp skickade till en kille meddelande, kände igen honom. Han gillade min presentation. Skrev bara att kickade in och hoppas du har en trevlig lördag. Nu tänkte att det är en vän till Jonas, och kollade upp honom, ok. Och nu såg även det att han bor inte ensamma. En big no med honom nu. Jag behöver inget sånt. Det är bättre att lämna det allt, nu kommer hela tiden nya killar att skriva mig , men jag är inte intresserad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0