Dag 8

Andra vecka har börjat att må bättre. Nu har jag gjort det. Jag skrev honom. På förmiddagen skrev honom också, skrev att de är skapat för varandra och de passar så fint ihop efter det han hade en inlagg igår kväll med alla de fina bilderna med henne. Jag kommenterade igår och han tackade mig för det. Nu skrev lite längre meddelande men inte så långa nu, nu har jag skrivit det viktigaste som hade att säga. Han hade läst det ganska snabbt nu, men han svarade inte direkt tillbaka och jag väntar inget mer svar av honom. Nu har sagt det honom, nu vill jag helst vara lugn och ro och kunna komma över helt. Jag vet inte kanske han behöver tid att fundera på det jag skrev, nu är det hans tur att svara om han vill fortsätta att vänskap eller vill bara glömma allt och gå vidare. Jag vet inte om han svarar nu tillbaka eller låter mig vara nu. Det är bättre att han svarar inget tillbaka nu. Idag jobbade jag och efter jobbet blev det Blodomlopp, det var så skönt att springa. Jag trodde inte att det var så mycket folk som sprang. Det blir mer lopp här i Karlskrona nu. Och att se så många snygga män. Ah om man skulle få träffa någon, men söker inget just nu. Efter lopp kom hem och hämtade ut ett paket, och kille som jobbar i detta butik var så trevlig och började prata. Jag har aldrig sett honom där nu, blev överraskad att han prata med mig. Jag lade upp några bilderna på FB, och nu kommer många som gillar det, men vill inte samla de. Vill visa nu att mår bra igen och är på rätta vägen. Nu ska snart sova, är helt slut. Imorgon är det ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0