Dag 9

Dagen har börjat bättre än jag trodde. Han skickade tillbaka meddelande och nu kan jag andas ut, han förstod mig och vill bara vara vänner på Fb, det ville även jag. Han tyckte att det är bättre att vi kommer inte umgås som vänner just nu för att har de känslorna att vi kan höras längre fram när jag har blivit bättre med mina känslorna. Det var de som ville höra av honom. Nu kan vara lite lugnare, han skrev även det att det är bra att jag jobbar på min självkänsla nu. Idag är jag ledig, ska handla snart när Willys öppnar, den tänkte jag ringa till verkstaden och kanske fixa bilen denna vecka eller nästa vecka. Nästa onsdag ska till Växjö nu och behöver ta bilen. Nu måste räkna lite bättre mina utgifter, just nu vill betala de viktigaste som jag har att betala, sen tar de som kan vänta, men först kan komma påminnelseavgift. Men denna månad har jag csn som kommer inte kunna betala nu. Jag tror inte att kan låna pengar för det. Det känns att jobbar nu helt ok, denna månad har 13 dagar att jobba. Och denna månad jobbar en dag extra med annat jobb, nästa månad blir de två dagar extra. Nu känns det att det blir bättre med allt. J är hemma, fick prata med henne lite. Hon måste förstå nu att hon ska inte använda sin mobilen innan hon ska sova. I pad har jag också tagit redan, men ibland glömmer hon bort det att hon får inte använda det. Jag måste vara lite hårdare nu med henne. Nu väntar jag ett sms, idag ska ha en konferens utbildning i mobilen. Jag ska göra demo för lantmannen och måste genomgå en utbildning. Klockan 16 ska det börja men har inte fått något sms nu. Samtidigt klockan 16 ska börja tvättstuga. Det är mycket tvätt denna gången, har tagit fram nu sommarkläderna som kommer att tvätta. I helgen kommer det bli ganska varmt nu, och jag ska jobba. Jag fick mejl med lönebesked och nu såg att får milersättning när jag kör bilen, så att får betald för det. Så att på onsdag när ska till Växjö ska få betald för det. Det känns bra att inte betala hela resan själv nu. Imorgon ska lämna bilen till verkstaden, ska fixa startmotor nu. Det blir fortfarande tufft månad, har det Csn lån som måste betala men vet inte hur ska betala de just nu. Imorgon ska ta bort min HP igen, jag vill inte vara där och söka någon just nu. Dessutom såg jag att denna kille hade varit på min sida, men svarade inte tillbaka då är han inte intresserad av mig. Om han tänker svara nu senare, då är jag borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0