Dag10

Idag när kom hem såg jag D köra bilen att skickade meddelande direkt, men han såg inte mig. Han ska tuta och vinka till mig när han ska köra förbi igen. Nu blev han arg på mig att jag skickade meddelande till honom att han känner sig jagad och stressad , att ska inte skicka med meddelande honom. Nu lämnade bilen till verkstaden. När kom hem såg J också komma och väntade på henne. Vi kom hem tillsammans. Då sa till henne att hon kan följa med mig när lämnar bilen att sen komma hem,en liten promenad. Men såklart hon ville inte och hitta på sakerna. Då exploderade jag helt, hon har bara hemma paddan och mobilen, i PAD tog jag bort nu helt. Hon ser vart det ligger och hon tar igen. Det är helt fel med henne, att hon är hela tiden bakom skärmen att det förstör hennes sömn redan, att hon har svårt att somna på kvällarna men nu har börjat att ta bort en timme innan hon ska sova. Jag känner själv att är för snäll men har börjat nu vara lite hårdare med henne. Jag måste göra det nu. Idag pausade jag igen HP, bara känner att jag är tillbaka där och hoppas att hitta någon som vanligt, men nu ville bara komma bort därifrån, för att vill inte vara där att kanske någon härifrån ser mig där. Jag söker inget just nu, om någon hittar mig själv, om kommer träffa någon bara på min vägen. Men har inga stora drömmar. Nu har jag mitt liv bara. Andas och ta det lugnt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0