Det gör ont

Det gör ont så mycket nu efter den sista timme. Jag försöker att vara stark just nu så mycket jag bara kan, jag gråt redan en hel del. Just nu har haft min rosenkvartshjärta nära mig, att kunna vara lugn och det känns att det hjälper riktigt. Just nu känner mig så konstig att har kanske feber, jag tar temp just nu. Samt började lagga maten till J. Nu börjar igen den eviga jobbiga perioden att kunna släppa någon att kunna glömma bort någon. Jag minns att förra gången hade samma svårt att släppa honom, det var nästan för ett år sen, men nu känns det extra jobbigt för att jag har kommit för nära för honom och jag öppnade honom mig ganska mycket. Men måste bara försöka att inte tänka för mycket för honom och kunna koncentrera mer för mig själv. Just nu känner att behöver vara borta från FB igen en hel del, jag försöker att inte dela mycket nu. Om jag är aktiv där och ser någonting då delar direkt allt. Men nu måste vara lite lugnare. Nu behöver ta en paus från FB , särskilt nu när vet att D har hittat en tjej och de kommer snart även att förlova då blir det jobbigare för mig. De kommer snart att ändra status förhållande. Jag tror inte att han har berättat det till alla sina närmaste vänner nu. Jag måste bita ihop nu och vara stark , jag måste klara det nu igen. Med detta nu är jag mer och mer rädd att träffa någon nu. Jag har inte träffat någon över ett år och kommer inte vilja göra det nu direkt heller. Jag kommer inte börja söka någon på nätet, det har jag bestämt mig redan länge. Jag är för rädd nu att kunna släppa in någon ny just nu. Det händer bara med mig, alltid blir jag den " andra" , alltid hittar killar någon annan...jag vet att jag är stark och kommer över honom, jag måste göra det, jag har inget annat val just nu. Nu måste släppa att kolla hela tiden FB, måste hålla borta mig därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0