En ledig dag hemma

Det blev en ledig dag hemma, på morgonen var med J på affären och handlade lite mat hemma. Det blev en liten del, kunde inte köpa allt som skulle behövt. Jag blev så ledsen och arg på mig själv, när J berättade att hon ville gå till stan att köpa lim att göra igen slaim. Att säga henne, att mamma har inte pengar för...jag mår nu så dåligt för det. Jag försöker göra allt för henne men kan inte alltid. Jag måste bara visa min styrka att jag är ok. Det blir bättre när jag får betald de inkasso krav och extra barnbidrag nu. Inkasso har nästa månad sista betalning. Hon kommer åka till sin pappa nu under sommarlov och stannar i fyra veckor, de ska till x kusins bröllop. Fyra hela vecka utan henne...det blir jobbigt men känns bra att då vara själv denna tiden. Men kommer bara jobba och vara hemma då. Det vet man inte kanske ska bli något annat med. Nu känner mig rädd...för denna kille som skriver till mig. Jag vet inte, jag är rädd att det börjar växa något mellan oss. Jag vet inte men börjar förstå att han är mer intresserad av mig. Han svarade inget nu i några dagar, men nu igår han skickade i väg ett mejl...han skickade ett ros och var berörd vad skrev om mitt x...han har blivit sjuk men han tog vitlök med bröd som jag skrev honom att försök att äta, då blir det bättre. Han ville bara skriva det och kommer skriva mer lite senare Nu imorse skrev honom tillbaka. Jag är så rädd att kommer bli besviken igen. Men måste själv hålla ut och inte börja hoppas för mycket nu. Igår var i Växjö, det var mycket på jobbet. Det var en matmässa, och mycket folk. Efter jobbet träffade min vän i stan, vi gick runt sjön och han fotade mig. Han är jätte trevlig och snäll kille, sen var på stan och åt innan vi åkte hemåt. Vid midnatt var jag hemma. Nästa vecka kommer han ha tid att gå genom alla bilderna, han tog nästan 200bilderna, såg några bilderna, men han ville inte visa mer. Han vill visa sen när han har fixat allt nu. Imorgon ska jobba , och på söndag. Nästa vecka blir det bara helgen att jobba, om ska inte jobba i början av veckan. På torsdag,på fredag ska jobba på Citycross, väntar mejl nu. Det blir bra att jobba äntligen här, ah nu kommer kanske många bekanta också dit ..och kanske kommer träffa någon annan där mer. Det vet man aldrig. Vi ska får se. Snart ska börja koka min soppa, ska göra en kastrull, sen kan frysa in att spara tills nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0