Idag börjar nytt liv

Idag kommer jag börja mitt nytt liv. Jag kommer börja ett nytt kapitel nu. Igår kom en tjejkompis på insta och undra hur jag mår, jag svarade som det är med mig. På morgon kom en annna FB vän undra vad har hänt med mig , om jag blockerat henne. Jag skickade förklaring även till henne. Nu öppnade min data och min yahoo konto har har stängd av helt, jag kommer inte åt min konto, glömt mitt lösenord helt, jag minns inte, jag ändra de de och vet inte vad det var nu. Minns inget. Nu måste fixa action people, måste lämna dit min ny mejladressen.Men allt annat nu, vet inte om det kommer nu någonting mer viktigt dit, jag har ingen aning. Snart ska iväg, posta det paket och handla lite mat hem. Sen ska börja med mitt nya kurs. Jag hoppas att det kommer hjälpa mig en hel del, under de två veckorna. Jag måste förändra själv nu. I morse var ute och postade paketet till D, nu har jag gjort det. Jag vet inte vad kommer hända när han kommer får det paket, han vet inte att det är jag som skickade det, skrev inte mitt adressen. Han kommer öppna det och sen läsa det korta brevet. Jag vet att han kommer skicka meddelande kanske, eller inte. Min FB är stängd. På onsdag kommer jag skicka själv honom sms och förklara läget. Jag vet inte vad kommer han svara om han kommer svara något. Han kommer förstå mig, han vet och känner mig att jag bryr om honom. Jag försöker inte tänka på honom just nu så mycket mer. Det är svårt just nu, han är kvar i mina tankarna...Jag måste komma över honom, måste släppa honom i väg. Idag började jag denna kurs och börjar lite tänka annorlunda. Jag vill bli mer självsäker, jag måste sluta tänka negativt. Jag känner att måste vara de två veckor själv och inte ha någon kontakt med någon. Jag vill hela tiden gå in FB, men måste hålla mig borta. Det har tagit för mycket min energi just nu. Jag måste förändra min insats där, och inte dela allt vad jag känner mig. Inte jaga "gilla" markeringar. Det blir svårt, och kanske kommer jag sluta följa D, känner att det är bättre just nu. Han kommer snart ändra sin status till förhållande och det kommer göra mer ont för mig om jag kommer se det. Eller att se honom med sin flickvän. Det kommer jag inte klara att se. Om han bara skulle svara för mig nu att han finns här för mig om jag behöver prata. Men tror inte att han kommer svara så. Han har inte mer tid för mig, han är för uppdagen. Nu ska jobba på fredag nästa gång, kanske kommer jobba någon annan dag mer, men vet inte än. Jag kollar på min schema hela tiden.Det känns bra att vara ledig men tänker för mycket annat istället. Om kan jobba skulle tiden gå snabbare och skulle inte tänka på D kanske. Nu måste sluta med honom helt, att ha kontakt. Det är det bästa, men kan inte ta bort honom på FB. Jag klarar inte det. Snart kommer J hem, då är hon hemma. Jag somnade en liten stund och D kom igen ihåg, men sen sa till mig själv- stopp, han är bakom mig , han är inte framför mig, han är borta. Det känns just nu att det tar tid att komma över honom men börjar se att det kommer finnas någon annan på min väg. Det finns någon annan som letar efter mig. Det finns någon annan som kommer i mitt liv. Det här tänker jag nu, jag måste släppa honom iväg. Det blir tufft. Men är stark och kommer klara det.Jag måste ändra min beteende. Jag tänkte ta upp med tidningen det här med skräp, och ville veta det evanemnang namn och loggade in på FB. D är i förhållande med henne nu...jag grattade och båda tackade och kommenterade tillbaka... nu tog jag bort igen mitt konto....jag klarade inte mer. Min kommentar kommer vara borta nu så länge jag loggar in igen. Denna gången blev det för mycket. Jag är nere igen....varför jag loggade in varför kommenterade det. Nu vet inte vad kommer han tänka på. Nu kommer det jobbigaste bara att hända som kommer störa mig när är igen inloggad. Han kommer nu se direkt att jag är borta.. min kommentar är borta... Det brinner i mitt hjärta så mycket just nu, det är det jobbigaste som finns, och att kommenterade såhär- att håll i varandra och ta hand om honom. Hon svarade att han är verkligen det bästa som finns.... Jag måste vara stark nu att klara gå genom allt detta igen...släppa honom iväg...jag såg att han hade en till mindre vän nu...om några dagar kommer han får mitt paket, kanske redan imorgon. Kanske kommerhan skicka meddelande och ser att jag är borta....och sen kommer skicka meddelande honom....jag håller tummarna bara att han kommer inte säga att han skickar tillbaka det nu. Eller kommer inte alls att svara alls mer... jag är stark nu, jag måste vara det nu...jag måste det, jag kan inte backa mer jag måste se framför mig, han är bakom mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0