Jag är upprörd

Nu känner mig dåligt av det som hörde av J. Hon hade ( har) problem med en tjejkompis i skolan, att hon är ledsen och sur. Hon berättade vad hände. Igår skulle lärarna prata med tjejerna men det blev inte bättre utan värre att hon fick vara ensam under rasten. Hon har en bästis men denna bråkiga tjejen är sur för de och tar henne från J. Hon vill inte stanna i fritids, och kommer hem efter skolan. Jag mejlade till hennes lärare om det. Det kan hända att kommer gå till skolan för det och prata med rektorn. Jag förstår inte hur blev det såhär nu. De var så goda vänner och nu helt plötsligt är de ovänner nu. J är så ledsen och pratar redan att hon vill flytta till pappan...då blev jag självså ledsen att höra det. Det kan inte hända nu....nej nej...Jag hoppas att det blir bättre....det är problem med denna tjejen som har ingen respekt..känner hennes mamma och hon är redan samma utan respekt. Nu kom mitt svar om prov. Och fick veta att har ingen klamydia eller gonorre, känns lättnad just nu. Men var så orolig att har det nu...Just nu kan jag andas ut och kommer inte vilja ha sex med någon bara såhär som det var sist med D. Snart kommer jag försvinna på HP. Jag känner att det är för mycket just nu, jag vet inte om vill fortsätta att ha kontakt med den kille. Jag ser honom online men han inte läser min mejl. Han hittar säkert någon som bor närmare. Nästa vecka är jag ledig hela veckan just nu att tänkte åka på lördag kanske till Malmö, komma hem på kvällen. Jag vet inte än om ska åka eller inte. Men vill inte stanna hemma och vill åka runt lite själv med J. Jag skulle fira henne när hon har skolavslutningen men vet inte hur och när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0