Jag vill...

Jag vill åka till hemlandet , till Estland men vet inte än hur och när. Jag vet när ska åka hem men vilken dag kan åka, det vet inte jag än. Jag vill se min schema. Om är ledig sista helgen då kan åka redan då. Det är bättre att boka redan nu resan. Jag funderade att kanske ska åka till Pärnu först, sen till Tartu. Då kan åka förbi kanske hos några släktningar. Jag vet inte än, hinner jag, orkar jag. Jag kommer att hyra bilen då. Idag är ledig och ska ringa till min handledare och prata lite om imorgon, jag måste läsa genom allt och kunna berätta mycket om vad ska bjuda imorgon. På kvällen ska träffa en vän, hoppas jag. Sen ska gå ta en löprunda och ska betala för bilen. Jag vill att det ska vara betald, hoppas att han tar mindre betald nu. Jag kommer inte kunna betala mina räkningar igen. Det blir igen minus tvåtusen. Jag måste fixa bilen att kunna jobba. Jag vet inte om denna killen, igår svarade han inget tillbaka. Jag tänker inte på honom så mycket nu. Det är bättre att låta vara som det är. Kvällen. J är hos sin kompis, men kommer hem snart, jag sa att klockan 18 ska hon vara hemma. Idag var ute och löptränade, ville gå förbi verkstaden att betala, men gubben var inte där. Då låter det vara. Tar det nästa veckan. imorgon ska till Växjö, började läsa idag detta texten vad ska bjuda imorgon. Det kommer bli kul men kanske lite stressig också. Löndag imorgon, och säkert att mycket folk. Sen på kvällen ska träffa min vän, ah kommer vi träffas nu, men han ska bara fotografera mig och sen kanske ska äta något, inget mer. Han har träffat kanske redan, vi är bara vänner och tror att vi kommer nu att klicka. Nu känner jag att kommer vara igen i denna punkten. När börjar skriva med någon ny, det finns intresse båda sidorna nu men nu känner att är hela tiden och väntar att han ska svara något. Jag såg att han var online, nu är ute igen men svarar inte tillbaka. Jag måste vara lugnare nu och sluta de negativa tankar, som att han skriver med någon annan kanske eller jag skrev något dummt att han vill inte svara. Men såg att han gillade en privat bilden på mig och han kollade min sida. Sluta vara så negativ nu, han skriver när han har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0