Jobba igen

Imorse fick sms om kan jobba idag. Jag visste redan igår att ska jobba idag. Imorgon ska gå tidigare och ska göra städlistorna. På lördag är jag ensam som ska göra städlistorna och vara ansvarig för andra. Det känns bra att få prova lite redan nu om mitt nytt jobb, kanske. Idag kom hem, laggade maten och sen fixade mitt kurs. Jag svarade på frågorna och skicka iväg mina svar. Nu är det slut min utbildningen och jag har lärt mig mer att bli medveten konsument. Hemma har inte hunnit fixa inget idag, skulle tvättat fönstren i J-s rum men fick jobba i stället. Nu är det sant, jag får inget mer smslån. Igen fick jag avslag, har ingenting att göra mot det. Bara vänta när mamma ska skicka pengar och sen börja sakta betala de räkningar. Nu kommer det droppa in med påminnelseavgift. Vissa räkningar kommer inte kunna betala denna månad heller. Och vet inte hur kommer betala för bilen. Det kan inte jag heller att göra. Jag försöker undvika min FB men kan inte, nu imorse såg att D hade gillat mina tre inlägg och hade delat även en video som jag delade. Nu delade jag en video, som han kommer säkert att gilla också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0