Jobbig dag

Jag kunde inte sova i natten nästan ingenting, det var svårt, men hade min lilla hjärta nära mig, rosenkvartshjärtan. Hur kan jag sluta att tänka på honom, det betyder bara en sak, jag har( hade) känslorna med honom, varför annars det gör så ont i mitt hjärta. Jag försökt att inte tänka på honom men han bara kommer i mina tankarna- hans ord- hon är det rätta, jag har aldrig känt så, vi kommer att förlova oss...jag hör de ord hela tiden, jag kan inte glömma så lätt honom. Bara bita ihop och glömma men det är just nu så svårt. Idag lade upp nya inlägg och var helt säker att han kommer gilla någon av de, men det gjorde han inte...." han är borta". Nu på kvällen lade upp min inlägg under det evanemang, och han gillade och kommenterade- bra jobbat Tiina. Just nu raderade bort appar i mobilen, bara att kunna vara borta nu från därifrån. Det är jobbigt när kollar hela tiden där nu, kollar hans profilen hela tiden. Jag måste släppa honom nu. Jag måste gå vidare nu. Idag jobbade jag, det gick bra, tyckte jag. Fixade listorna och allt annat också nu, men hade lite problem men det var inte något så farligt. Chefen skickade meddelande att listorna såg ut bra, toppen. Hon hade ändrat själv nu lite några rum. Hon har koll nu när jag gör listorna. Imorgon blir lite svårare nu, men kan spara om vi inte hinner. Det känns bra att göra lite extra och känner mig trygg med detta. Nu är det bara att visa att jag vill mer göra det. Det blir bättre på jobbet, jag vet. Jag kommer att få jobba med annat också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0