Svårt beslut

Idag har jag tagit ett svårt beslut. Det blir en jätte jobbig period nu att gå genom,men känner själv att måste bli hel igen. Det finns så mycket negativ inom mig, att måste göra något att må bra igen. Ikväll kommer jag inaktivera mitt konto från FB, ingen som kan kontakta mig ingen som ser mig mer, min bild kommer att försvinna. Jag behöver vara borta därifrån minst i några veckorna att komma tillbaka hel igen. Det händer för mycket just nu i mitt liv och sist med D, som gör så mycket ont. Nu kommer jag skicka honom detta paket, skrev inne bara att det här hade jag till dig ge sist när du hjälpte byta däck. Jag skrev inte min adressen. Imorgon ska till posten och skicka iväg. Om han kommer nu skicka meddelande om några dagar via messanger, men då är jag borta. Det kan ta i några dagar nu. På onsdag kanske kommer han får det. Då tänkte att skicka bara vanliga sms och fråga bara om han har fått och skriva om mitt FB konto och förklara varför behöver stänga av allt. Jag vet inte om han kommer svara , eller tacka för det. Jag är rädd att han kommer skicka tillbaka. Jag vill bara visa honom att jag bryr om honom och han betyder något för mig. Det gör så ont när tänker på honom just nu. Imorse anmälde mig till en kurs på nätet, att ha starkare självkänsla och bli mer starkare. Jag känner att jag behöver detta och ska börja nu redan ikväll. Det är i två veckor lång. Jag hoppas att det kommer hjälpa mig en hel del. Nu har jag gjort det...jag har inaktiverat mitt konto på FB, ingen som kan se mig just nu och kontakta mig. Jag behöver det att vara borta och bli hel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0