Bara de några dagar att klara genom det svåraste perioden

Idag är det fredag. Jag sålde två till disktrasor och nu en nagellack, fick lite pengar för det att "överleva" tills onsdag när lön kommer. Men skriver upp nu allt vad betalar jag, hur mycket och det måste jag vara försiktig nu i denna månad, extra utgifer ca 2-3000kronor nu. Onsdag har besiktning för bilen, ska tvätta det nu innan ska dit. Hoppas att blir godkänd denna gång. Jag vet att kommer bli det. Igår skrev min vän L , länge sen vi skrev, han tänkte att skriver med nån annan nu. Jag ville inte själv skriva honom , men det var han som skrev. Vi skrev lite , inte mycket. Jag vet inte om vi kommer träffas nu igen eller inte. Kanske , kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0