Dags att stänga av...

Det kommer igen , den känsla...sökandet, saknande...jag är inne igen på HP...att hitta någon...jag skrev till en kille, och försöker att få honom att bli intresserad av mig men det går inte vidare...jag skrev idag bara om han är redan uppdagen, han svarade bara att han jobbar idag. Sen skrev bara att tänkte att du försvann eller jag skrämde bort honom. Han har inte läst det sista. Jag vet inte hur länge jag jagar detta gången...jag vill släppa det allt men kan inte..hamnar hela tiden dit... Samma sak på FB, hela tiden loggar in och ut och kollar runt hela tiden. Nu försöker att pausa lite, och inte vara online så ofta. Det är bättre för mig själv att inte var där inne hela tiden, eller dela igen för ofta. Idag jobbade bara i fyra timmar. Husfru var inne på jobbet bara en liten stund, sen försvann hon igen. Imorgon är hon ledig, ska fixa hennes jobb också, men inte allt. Det måste väl betyda någonting nu för även personalchefen ....ah orkar/ vill inte tänka på det tjänst igen. När kom hem, kollade genom mina räkningar, och just nu börjar de se ut lite tajt igen...Måste hålla mig lite nu att inte köpa onödiga sakerna. Jag är orolig just nu...J-s kompisar, tvillingtjejerna fyller år, och måste spara pengar för deras present. Hon vet inte än när de ska ha kalas....hoppas att det kommer inte så plötsligt som sista kompis kalas, bara tre dagar innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0