Det är bättre att inte mer hoppas...

Det känns att detta tjänst kommer får någon annan utanför nu. Om jag eller den andra tjej skulle fått det, skulle hotellchef redan sagt det. Nu är det bara ca två veckor kvar tills husfru kommer att sluta. Vi båda hade chans men är besviken och förbannad att hon kunde inte erbjuda till oss detta tjänst. Det finns så många frågor som vill ha svar på. Nu är det bättre att göra sitt jobb vidare. J gick sin kompis nu, kommer hem senast halv sju. Det känns lite som hon vill vara med sina kompisar än vara hemma här. Det förstår jag helt. Hon blir snabbt stor. Min lilla tonåring dotter. Hon pratar vidare att vill flytta till sin pappa...det gör så ont när jag hör det igen och igen. Jag gör allt vad jag kan att ge ett bra liv för henne, samtidigt jag förstår att hon är ledsen att hon inte får allt vad hon vill. Jag vill att hon ska vara glad, inte sur så ofta. Nu känner jag att jag kommer släppa det allt att hitta någon. En arbetskamrat, som jobbade på nätter, började jobba nu på dagarna. Hon skoja idag med mig, att hon vill att jag ska hitta en pojkvän, att han fråga sin man om han har någon singelkompis. Hon är så gullig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0