Det går lite bättre

... Bilbesiktning gick bra, hade bara problem med stopplykta bakom, det kan jag själv fixa, hoppas jag. Jag tror att kommer behålla just nu bilen. Igår var jag hos frisören och klippte kort, och blev så nöjd, samt har fått många kommentarerna att passar bra med korta hår. Just nu sitter henna i håret, ska färga nu kastanjbrun. Ska tvätta om några timmar, tänkte jag. Nu det jobbigaste är över...Jag skriver en bok nu, mest mat , planering vad behövs att köpa, och matsedel vecka. Så att blir inte varje dag handling. Räknar nu varje krona också. jag vet att fixar det nu. En sak har hänt, som blev lite besviken nu. Förrgår fick jag veta att en annan tjej jag jobbar med har också sökt denna tjänst som jag vill så gärna ha nu. Vi båda har inte än fått någon besked att komma på intrevju. Att är orolig nu att kanske kommer hon får det. Hon jobbat längre än jag där, men inom lokalstädning, hon började nu jobba hotellstäd bara för någon månad sen. Men är positiv nu, jag vet att jag har mer erfarenheter än hon har. tar det lugnt , men om nästa vecka har inte fått någon säker svar kan glömma bort det. Att de hittat någon annan utanför hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0