En fredag

Jag är hemma, J är hos sin bästis. Snart ska hon hem, jag sa att hon ska hem innan det blir mörkt. Det känns att kommer vara förlorare...eller kommer inte får tjänsten. Idag berättade husfru att personalansvarig haft några intervjuer redan, med några andra husfruar från andra hotell...så att börjar tappa hoppet att får det tjänst. Men måste vara stark nu att inte gå ner, må dåligt och besviken. Det var( är) min chans att nå vidare mina mål i livet. Livet går vidare nu som vanligt. Äntligen är jag ledig helgen och vill ta det lugnt. Det behövs städa hemma, men har ingen ork just nu. Imorgon kan städa , måste göra det. Samt tänkte åka och kasta lite mina sopor här hemma, det är för mycket , behöver plats hemma. Sen ska åka med J och handla lite grejerna hem, tänkte köpa en stor spegel hem. Det skulle vara bra att ha hemma, men måste se att orkar att bära in sen, och plats i bilen, och inte för dyr. Jag skrev igår eller var det förgår till denna kille på skype, att har inte glömt bort honom , hoppas allt bra med dig, och han svarar inte tillbaka, såg att han är online. Det är lite konstig att han vill inte svara. Eller kanske har han träffat någon annan redan. Jag ska inte skriva med om han inte svarar på den meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0