En ledig lördag

Idag var ute med J halva dagen, handlade lite grejerna. Nu har vi en lång spegel hemma, har inte än satt upp den. Sen när vi var på väg ut från Maxi träffade jag D med sin flickvän. Jag blev överaskad att träffa honom, att vi bara hann hälsa, inget mer. Det skulle varit trevligt att kunna prata lite men hade helt slut och ville bara komma hem. Och tänkte nu att skicka en meddelande honom, men har inte än skickat. Bara skulle skriva att det skulle vara trevligt att kunde prata lite. Ingen annat. Nu såg äntligen hennes flickvän, hon vara så lång, hade ingen aning att hon var så lång,. såg ut att lika lång som D eller längre. Igår började skriva med en kille, vi hade redan tidigare skrivit men inte så mycket. Han är inte så pratsam som jag skulle önska. Nu vet inte vad ska skriva med honom. Han ser ut trevlig och fin. Nu skickade meddelande honom, till D. Och just nu känns det så ont i hela mig när tänker på honom,när såg honom med sin flickvän. Det brinner i mitt hjärta, det gör bara så himla ont. Kanske var det bättre att jag stannade inte och prata med honom. Jag kommer inte klara att träffa honom , eller prata. Nej, jag bara kan inte. Alla känslorna bara väcktes just nu....måste vara stark just nu.... Snart kommer J- s kompis , hon ska sova över hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0