En tyst onsdag

Ensamma hemma...J ringde och frågade om hon får följa med en kompis. För mig var det ok, och hämtar henne klockan 19 tiden i stan. Hon vill mer och mer vara med sina kompisar nu än vara hemma, och det känns bra. Jag förstår henne helt, den ålder är att de blir äldre och vill vara själva hos varandra. Tiden går så snabbt, snart är det året slut. Just nu försöker jag inte tänka på det allt vad jag önskade mig när året började. Det finns vissa sakerna som skulle önskat mig mer än annat, men hände absolut inget. Det känns mer och mer att är ensamma, jag mår inte så bra när jag tänker på det. Jag har börjat undvika folk, även FB delar inte mer så ofta . På jobbet går det som vanligt, inget som händer än. Det känns så tungt när jag tänker på det. Den vecka skulle vi veta att de ä'r inte vi som kommer bli husfru nu, men båda har redan släppt det allt, och vet att de kommer någon annan utanför. Det är bara så orättvis . Nu har jag börjat sakta att ta tag min ekonomi, mitt mål är att bli av den klarna kredit, men problem är att jag handlar för ofta nytt på det. Nu har jag igen femtusen som har kvar. Men tänker nu att det är bättre att kunna betala av allt så snabbt det är möjligt, för det ar hög ränta där. Under julen ska inte köpa för mycket, Ingen julklapp till mig själv, inget inget inget. För J har redan bestämt vad ska köpa, tror jag. Mamma ska skicka pengar nu snart, hoppas att kan betala av den månadskostnad på ett lån, som inte kunde betala nu. Samt ska får lite extrapengar nu för disktrasorna, och ska sticka mer att sälja. Garn hade kommit nu. Nu ska läsa lite en bok, som kan hjälpa mig - konsten att städa. Nu är jag igen på gång...på HP. Jag skrev till två killar , nya igen. Jag vet inte hur ska ta ut mig därifrån nu. Det går inte mer. Och x är på gång , vad ska hans mamma ska köpa till J. Jag orkar inte mer att smsa hit och dit. Nu skrev att skicka pengar istället då kan hon bestämma själv vad hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0