Ensam vecka är över.

Jag har hämtat hem J nu, det känns bra att ha henne hemma. Men sa att ville leka med sin kompis idag, men hon är lite förkyld. Jag skickade sms till hennes mamma bara, vet inte om hon svarar något. Det har börjat bli lite bättre att tänker inte så mycket på D mer, ibland tänker på honom. Han började visa sin omtanke när han gillar mina inlägg nu i några månader. Idag läste att han slutar med sin jobb, först tänkte att han kanske kommer att flytta härifrån. Sen tänkte skicka en meddelande bara att vi skrev lite, han ska jobba kvar men med annan arbetsgivare, och hundra procent. Vi skrev bara hur går det, han frågade inget om har träffat någon. Bara om jobb och träningen. Det var allt. sen bara önskade ha en trevlig och skön söndag och skrev även kram. Han svarade samma. Jag låter vara nu alla killar i mitt liv, söker inget mer så aktivt. Om någon kommer på min väg är det inget fel. Idag på gym var en kille, våran blickar träffades. Det var allt, kanske kommer träffa honom mer där nu. Han såg inte ut svensk. Om kommer träffa någon vill helst träffa någon svensk. Nu ska stänga av dator och tyst på mobilen. Jag började sticka vantar, sen kommer sticka mössan och kanske även halsduk. Och kanske kommer börja sticka en tröja. Det finns någon på FB som ville i en inlägg och napade på, så kanske kommer får in lite extrapengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0