Jag är sååå ledsen...

...när J berättar att hon vill flytta till pappa.Jag frågade varför- han ska flytta till radhus kanske, han ska köpa en hund...blev så himla ledsen för det. Det gjorde så ont, sa att vill du att mamma ska vara ensam. nej du har ju dina katterna. Tiden går och det känns redan lite att han vill bara ta bort henne från mig. Att är inte bra mamma för henne. Han vill bara göra mer ont för mig, han har nytt liv, han har ny fru, han ska inte ha dottern hos honom...Jag vet inte ...jag är för rädd för det allt nu. Men en sak som känns lite bättre. Imorgon ska till samtal med chef, om denna tjänst. Idag hade den andra tjej pratat med henne, och hon ska till möte före mig. Fick sms nu under eftermiddagen. Det finns hopp men är orolig att kanske kommer hon välja henne. Men ingen av oss. Hon måste ta ett beslut nu, för att husfru kommer gå om tre veckor nu, och det behövs utlärningstid innan hon kommer lämna oss. Jag vet inte hur det kommer bli imorgon nu. Det känns samtidigt orättvis om någon av oss kommer får det tjänst, då kommer den andra bli ledsen och besviken. Jag ska försöka nu imorgon ge en bra intryck för min chef. Det blir bra säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0