Jag måste gå vidare...

....utan alla de killar nu...Igår började skriva med en ny kille och han slutade skriva helt plötsligt på kik...jag vet inte vad skrev jag att han ville inte mer skriva med mig. Den andra kille, jag vet inte han skriver inte heller med mig, vill inte hela skriva till honom. Igår kväll svarade D tillbaka, att detsamma( det var trevligt att träffa mig ) och sen ja de hade en fin helg, hade varit på bio. Jag ville inte veta vad de gjorde, jag ville inte läsa men han bara skrev. Såklart skrev jag inget tillbaka...nu låter det vara. Jag vill ta paus från FB nu, igen. Det gör ont allt som ser där....måste ta det lugnt nu själv. Idag ska baka, handla, träna, vet inte än om tjejerna ska till bio eller inte. Jag räknade ihop hur mycket hade spenderat för mat i en vecka, det var nästan 800kronor, men handlade mycket hem nu, att behövs handla så mycket nu under de närmaste veckorna. Skit i nu de nya killar jag har skrivit. Konstiga killar jag har hittat, igen...skriver inte mer med de. Det visar bara en sak, att de är inte seriösa. Om de skulle vara intresserad av mig skulle de hålla kvar kontakt. Lever vidare i min ensamheten, jag måste släppa nu allt och gå bara vidare med mitt liv. Idag istället gymträningen var ute och tog en löprunda, det kändes så skönt att springa ute. Det känns höst och blir kallare nu , minusgrader, men ingen snö ån här. Hoppas att kan byta däck under närmaste veckorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0