Nu tänker lite extra på mig

...jag bokade en tid hos frisören, nästa onsdag ska gå redan på morgonen. Sen hinner åka och tvätta bilen innan besiktningen. Det kändes att måste göra något mer hår, men är osäker om ska klippa igen kort eller inte. Kanske ska klippa som alltid nu eller kortare. Vi ska får se hur det kommer bli nu. Nästa onsdag kommer lön, och kommer denna gång räkna allt. Jag måste planera allt nu bättre. Nu måste även räkna att vaccinera båda katterna, och extra utgift csn igen. Jag vill betala av min kredit hos klarna, men kan inte än bli utan det kredit. Det tar några månader att bli helt fri nu. X smsade o frågade vad ska göra under jul. Vad är det hans sak vad jag ska göra, men svarade nu att kommer åka bort med J I några dagar, hoppas att han kommer inte fråga vidare nu, vart ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0