Om...det skulle bli bättre nu

Jag vet inte vart ska börja skriva. Igår gjorde jag en dumhet , hittade den kille hp på fb och ville bli vän med honom. Han nekade...och svarade inte på meddelande. Han är som alla andra, som vill bara en sak. Imorgon kommer jag igen försvinna, tog bort mina bilderna men lade upp igen profilbilden. Jag orkar inte mer, men samtidigt vill träffa någon nu...jag måste släppa det nu...jag orkar inte mer att leta efter någon. Det r bara jag som kan stoppa. Idag jobbade jag över en timme, igår fick jobba också extra. Sen är det nu, att måste glömma bort den tjänst som sökte. Jag berättade till den andra tjej som jag jobbar med om de att nya husfruar har varit på arbetsintervju... hon blev arg som jag först blev. Vi pratade och blev båda besvikna nu om det kommer bli någon utanför hotell. Det är bara så orättvis, vi båda ha ansökt och skulle får komma till samtal före de andra. Men nej, vi kommer inte få komma till samtal med hotellchef. Vet inte hur det kommer bli, och det kan bli jobbig period nu framför innan " nya" kommer sno våran dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0