Snart är året slut

Om ca en månad är året slut, igen, och känns att allt går som vanligt. Det händer inget nytt i mitt liv. Jag hade mina drömmar, mina önskningar som jag så mycket ville att skulle hänt. Det är svårt att vara lycklig, glad. Det finns vissa stunden när jag mådde så bra, men många dagarna har varit de värsta som vill bara glömma bort. Men vet att det blir bättre snart, jag vet att snart är det min tur att vara det lyckliga tjejen. Idag fixade bilens vinterdäck, var i verkstaden. Nu är det gjort och det känns bra. Och är bättre att kan köra bilen lite oftare jag gjort det. Så bestämde att tar bilen nu alltid när ska det bli regn eller snö. Ny vecka har börjat, det blir i fyra dag på jobbet, hoppas att får veta om jag kommer får detta tjänst eller inte. Jag hoppas på det såklart. Mamma skrev igår lite och ville skicka pengar till J, för julklapp. Så nu vet hon mitt kontonr, och kommer skicka lite pengar. Jag börjar fundera vad ska köpa för henne förjulklappar, i början tänkte köpa en eco hårtork men det är inte så viktig att ha, hon behöver någon annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0