Snart är det över

I fredags hade möte med chef, men två chefer. Det gick bra, jag var lite mer tuffare jag brukar vara, hoppas det hjälpte mig lite nu. Jag vet inte än jag får detta tjänst, nästa vecka måste vi får veta nu. Det känns just nu att hon kommer ta någon utanför för att det behövs två sk husfruassistenter som kan också husfru arbetsuppgifter och jag och andra tjejen kan det redan. Nu hoppas att snart är det över. Helgen har jag jobbat och känner mig trött. Imorgon ska åka till verkstaden att byta till vinterdäck. Sen måste åka handla med J. Hon ska köpa en julklapp till skolan, o det ska kosta ca 20 kronor. Jag försöker att inte tänka på så mycket, men vill så hemsk att träffa någon, bli ihop. Igår hamnade på Tinder men efter två timmar försvann igen. Jag vill inte visa på nätet att söker någon. Jag vill inte mer att träffa någon på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0