Äntligen helg

Äntligen helg och det började med en solig fredag. En ledig dag för mig, men hann göra nästan allt som hade planerat. Nu tar det lugnt på soffan. J är med sin kompis här, de är själva. Det var ok för mig att någon följde med henne hem men sa att ingen ska sova över. Det känns mer och mer att det kan växa något med honom men vill inte börja bygga för stora drömmar just nu. Nu såg mitt schema tills februari, det blir jobb nu för min del, julaftonen ska jobba, nyår kommer vara ledig i fyra dagar nu. Idag fick jag lönebesked och det blir nu för mig månadslön, det är lite mindre än timlön, men nu kan jag ha semester äntligen. Det känns bra att kunna jobba nu och leva ett normalt liv. Jag försöker att sticka klart nu även J- kofta. Det går snabbt nu , vet inte än om det räcker med garn nu. Hoppas att det räcker. Igår var ute och sprang, nu kan börja träna på riktigt, tror att ska boka någon pass nästa vecka redan. Det är bättre att kan börja innan ska träffa den gyminstruktör, om två veckor. Det blir bra nu att komma igång med träningen och vill träna nu på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0