Det blir igen jobbigt...

Jag ansökte igen sms lån,och får inget.Igen...jag vet inte hur ska klara mig.Om kan ihop bara några hundra,räcker med en hundra lapp att kan köpa maten. Det blir tufft nu för mig att klara de två veckorna som är kvar tills får lön. J ska till kalas på söndag,måste köpa present. Det är för mycket just nu.Men det var mitt fel att hade räknat så fel nu. Men lärde mig en läxa nu. Måste räkna nästa gång bättre vilka räkningar ska betala och hur mycket ska betala mina lån. Om mamma skulle kunna skicka pengar,men vill inte själv fråga henne att skicka till mig. Kanske kan sälja nu lite J-s kläderna,imorgon är det sluttid , idag lade upp även hennes vinterbyxorna,. de vill ha minst 200kr. FB gruppen finns ingen som är intresserad. Nästa tisdag ska hon åka till pappa, om man kan klara bara med maten . Nu tänkte även fråga i swich gruppen, kanske finns någon som kan hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0