Det börjar bli bättre

Jag var orolig hur kommer det se ut när min nuvarande anställning tar slut...idag fick jag två papper att skriva under.Nu kommer får samma anställning ett år till, det är 75 % av heltid...det känns lättnad och känner att kommer börja ur i den svarta hålen, att kommer kunna betala av min lån. Jag försöker nu att kunna betala av så mycket jag kan, och spara pengar om kan. Planering är viktigaste nu. Nu började den kille från Lund själv att skriva med mig, jag skriver alltid tillbaka. Man kan skriva ju om han vill själv. Och jag ska börja träna på gym. Jag vann halvårs allkort på Friskis och svettis. Imorgon ska gå dit och hämta ut mitt kort och ska kolla runt lite. Jag vill träna, och tänkte nu träna minst två dagar i veckan. Samt tänkte börja med yoga där. Det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0