Egen tid efter jobbet

J kom hem och frågade om hon får följa med sin kompis. Jag svarade såklart " ja" men hon ska komma hem senast klockan 18. Det börjar bli jobbigare och jobbigare med henne nu, när hon vill vara mer med sina kompisar och behöver inte mig så mycket att vara med. Jag är glad att hon har sina kompisar att vara med, det är viktig att ha de. Att man kan prata med varandra och ha rolig, ha stöd. Igår bokade jag hennes resa till sin pappa, hon kommer vara borta nu i 4-5 dagar, det känns bra för mig. Jag måste ladda mina batterier och ha egen tid. Jag känner att börjar komma över att hitta någon, jag har blivit besviken hela tiden, har fått sårad i mitt hjärta, alla de känslorna. Att hitta och söka någon , det är inte mer för mig. Jag känner att mår bra att ha någon i mitt liv, det gör ont att se andra som är lyckliga. Jag söker ingen mer just nu, även kommer inte mer att skriva med denna kille i Lund så aktivt mer. Igår skrev lite, men han svarade så sent att orkade inte skriva så mycket. Jag vill inte börja ge honom tecken att jag är intresserad av honom, vi kan vara vänner och ingen annat just nu. Det vet inte jag om han ser mig mer än bara en vän. Kanske gillar jag honom lite mer än vän, jag vet inte det . Vi har inte pratat så mycket om det efter det när vi hade träffats. Vi kan skriva då och då men att kunna få börja inleda någon seriöst förhållande, det kan inte jag just nu. Jag vill släppa allt med detta just nu...leva mitt eget liv. Nu försöker jag ta en sak i taget. Med min ekonomi. Måste betala mina räkningar och kolla hela tiden när jag köper något. Det är just nu den månaden som kommer bli tufft,men blir bättre nästa gång när räknar bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0