En dag i Malmö

Igår körde till Malmö, det var en jobbigt dag för mig. Jag var helt slut när kom hem. I Malmö körde jag fel, hittade inte det rätta parkeringen, sist hittade ca halv timma utanför city. Såklart träffade jag min kusin, hans man och en arbetskollega till. Jag och kusin tog en fika i stan och bara pratade, tog en bild , lade upp på FB, fick många " gilla" men var inte ute efter det. Innan jag körde till Malmö åkte förbi även honom och träffade honom. Det gick bra att träffa honom. Jag hade ingen aning hur han är eller hur han ser ut. Inget fel med honom. Han är jättetrevlig, snäll kille. Men hade så synd om honom bara. Han går lite konstig, han pratar men hans tal låter lite konstig, han ser dåligt, han hör dåligt...jag vet inte om klarar att träffa honom. Som jag förstod efteråt han tyckte om mig, och var glad att vi träffades. Det var han som skrev först efter vi hade träffats. Han frågade om hade kommit hem och skrev hur det gick i Malmö. Jag vet inte än men är lite orolig att han kanske kommer tycka om mig för mycket eller får vissa känslorna, men inte jag...Jag låter honom vara just nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0