En dag i taget igen...

Jag tar det igen, en dag i taget. Det är tufft när pengar är slut nästan allt. Idag var med J på stan, köpte present till hennes kompis och lite mat på väg hem. På tisdag ska hon iväg. Det blir jobbig dag, att komma hem och köra henne till flyget och sen ska tanka bilen . Idag var på gym, det gick ganska bra. Min första träningspass, det behövs att träna mer, kände lite att orkade inte med allt ordentligt, men ska satsa just nu minst tre pass i veckan, om hinner då är det fyra pass. Tvättstuga fortsätter, hinner tvätta mina kläderna, men inte torka allt, de tröjorna ska torka hemma. Nu hoppas jag att kan sälja lite kläderna, och kanske de nagellack som lade upp på tradera, lite pengar kommer hjälpa mig också tills lön kommer. Och besiktningen, vill inte tänka på det. Jag måste kolla genom bilen tidigare, att går inte dit och kommer hitta någon småfel ,som skulle fixa själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0