En ledig helg

Nu är det över. Just nu ensamma hemma. Igår var med J och hennes kompis ute Idrottensdag, sen fixa hemma garderoben. Idag hade katternas bröllop, och det var 6 tjejerna här. Det gick bra. J följde med sina bästisar. Det känns bra att vara liten stund utan henne. Imorgon börjar ny vecka, jobbvecka. Bara fredag kommer jag vara ledig. Tiden går bara så snabbt. Om man kan gå tillbaka i tiden och göra saker annorlunda. Den känsla börjar komma igen, saknaden efter någon. Alla andra som har någon. Det gör bara så ont i mitt hjärtan när tänker på det. Men tar det lugnt, jag visar inte ut mina känslorna. Jag måste vara stark bara nu. Jag vet inte än när J ska åka till sin pappa om han åker. Hennes pappa började igen att prata om Pakistan och hörde att J vill inte åka med. Kommer han att tvinga henne att åka nu eller inte. Det vet inte jag. Sen hörde även om det. Pappa sa att han skickar varje månad pengar( underhåll) till mamman, att mamma kan köpa "allt" ...jag blev så förbannad att han hade sagt såhär. Han tror att hon kostar inget. Att har hennes pengar över. Hur sjutton tänker han det`? Om han kommer och fråga vad jag gör med hennes pengar kommer visa hur mycket kostar ett barn i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0