Ensamhet...

Jag hatar att vara ensamma. Imorgon kommer J åka till sin pappa. Efter jobbet måste köra hem och bara plocka upp henne, måste ta bil till jobbet. Hon skulle vara på fritids, men nu vill hon gå förmiddag till sin kompis. Det har inte jag än bestämt hur ska jag göra.Om den dag skulle vara över. De sista dagarna gör så ont i mitt hjärta, allt pengar är slut och kan inte köpa riktigt mat, bara de nödvändiga för henne, jag vet inte hur kommer klara mig själv nu de dagarna, jag klarar mig men sen när hon är tillbaka, måste klara över en vecka. Nu fick första bud på de vinterbyxorna, men om det blir bara hundra kronor, då dras de pengar till hemförsäkrningen.Jag vet inte mer vad ska jag göra, ansöker via swichgruppen, kanske någon kan hjälpa men har inte stora förvantningar just nu. Nu lade upp på en FB gruppen att säljer disktrasor, ingen som visat någon intresse. så less på allt. Nu nästa månaden måste räkna varenda krona att betala räkningar och vad köper. Varje krona. Måste köpa nu även present till J, jag vet vad kommer köpa. Och vill ju ha en present till mig också. Nu började skriva med en kille på HP, men känner att klarar inte att börja allt från 0. Jag orkar inte med detta just nu. Men hatar ensamhet just nu så mycket. Den känsla kommer alltid före jul...att vara ensamma igen under jul. Jag har J hos mig, men det är inte så lätt heller. Idag har hon varit ganska snäll, kramat mig några gånger, nöjd med middag. Om det bara skulle vara såhär varje dag,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0