Friheten....

Nu är jag ensamma hemma, utan J. Nu skulle bara passa på och göra någonting själv, gå ut, träffa någon. Men det är ett stor nej just nu...om man skulle ha råd. Nu har jag bara 25 kr på konton. Hoppas att kan lite mer än de hundra kr för byxorna, bara några timmar kvar. Sen såg att hade fått bud för en tröja och byxorna. Varje krona räknas just nu. Sen kanske kan sälja två disktrasorna, tar med frakten hundra lappen. Jag har hemförsäkringen kvar som kommer dras nu på en gång när kommer f¨år in pengar. Det blir tuffa dagarna nu, ska försöka klara mig själv utan att köper något mer. Vet inte om kommer att klara mig, men måste göra det. Om tiden skulle gå snabbare lite, att får lön, och att besiktningen skulle vara över. Det var en ny kille som började skriva med mig, men vi slutade skriva helt plötsligt nu skriva. Kanske är det bättre att låta de vara. Jag tänkte gå till gym nu snart, passa på nu när J inte hemma, kan gå på kvällarna. Kanske träffar någon trevlig kille där nu. Det vet man aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0