Jag är helt slut

Det blev för mycket för idag att vill bara gråta... J har( hade ) några kompisar på besök, en av de är kvar här. Jag har inte råd att bjuda middagen nu, jag mår så dåligt just nu. Men bara exploderade. Jag sa redan i början att klockan halv sju ska alla hem,. En av kompisen började tjafsa här , att hon ringer till sin pappa om hon får stanna tils klockan 19. Men sa henne att alla ska hem klockan halv sju. Jag orkar inte mer sånt här hemma. J frågade även om de kan sova över här. Jag sa till henne tyst att har inte råd att bjuda middag, hon blev sur . Samt sa att vi pratar senare ...hon blev sur. Men måste sätta gränserna här. Det är alltid kaos efter allt, städa , diska fixa allt.Jag är ingen maskin, men hon måste förstå det nu. Det blir en jobbig samtal med henne nu, men kommer bestämma nu hur ofta de kan vara här. Varför kommer de alltid till henne, inte ofta att hon kan följa med. Snart ska köra hem en tjej som är kvar här nu. Nu försöker att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0