Jag ser ljuset...att närma sig

Det börjar känns bättre med livet nu. Det finns mycket att planera nu framöver. Och den kille...vi skrev igår länge länge. Han skrev det..han vill träffas...och han ville bli själv vän på FB nu. Jag trodde inte det att han kommer vilja det. Det visar det att han är intresserad av mig. Men skrev honom att jag är orolig att ses, att hur kommer v kunna kommunicera. Han svarade att vi kan se, om han inte hör kan vi skriva lappar. Jag frågade råd i ett FB gruppen, och fick många svar. Det var många som tyckte att ska träffa honom och hur vi kan kommunicera. Det känns bättre att får lite stöd av andra. Det känns någonting som det kan vara mellan oss, men vi har inte än träffats. Vi pratade inte mer om det igår. Men måste planera det allt. Själv tänkte jag mer att träffas kanske halvvägs, kanske i Kristianstad. Vi ska få se när. Men det kändes att han vill inte vänta så länge.
Trackback
RSS 2.0