Jag vet inte mer vad ska jag göra...

Igår skrev med den killen igen. Han vill träffas igen , redan när dotter är bortrest och han kan åka upp till mig. Men det känns för mycket för mig, att han skulle komma hem till mig redan. Han frågade även mig om vill ses. Men sa att kommer jobba varje dag när dotter är borta. Ja, jag sa inte att är ledig på söndag, då skulle han komma kanske på lördag och ska åka tillbaka på söndag. Men har problem , min ekonomi, jag har ingen pengar. Nu fick Jennicas fritids räkning , som kommer inte kunna betala. Jag vill bara betala av min lån. Jag vet inte hur kommer överleva allt detta nu. Jag vet inte mer vad ska jag göra. Jag kan inte ta sms lån, kommer inte bli godkänd igen. det går inte. Jag försöker att sälja kläderna men det går inte heller så bra. Sälja bilen- det är en stor fråga just nu. Jag kollade upp en sida och jag skulle får ca 13 000 kr för det. Jag vet inte om ska sälja eller inte. Jag behöver inte så mycket bilen just nu men ibland är det bra att ha, och just nu klarar jag att ha bilen. Men måste köra det oftare bara. Sälja det och vara utan , sen köpa kanske senare en bättre bilen när har börjat tjäna bättre. Spara pengar att köpa bättre bil. Jag vet inte. Jag ska fundera på det, kanske efter nyår kommer sälja det. Hur ska jag göra med den kille, en del i mig vill träffa honom, men samtidigt jag vet inte själv om klarar det. Kanske kan träffas en gång till och se, vad kommer hända. Men känns att han är intresserad av mig just nu. Det är svårt att träffas bara, jag vill inte träffa honom när jag har J hemma heller. Vi ska får se hur det kommer bli med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0