Jobbhelg

Nu är det över. Jobbhelg. Det blir nu tre dagars jobb sen ledig på fredag och sen igen jobba. Nästa vecka bokade två pass gruppträningen nu, det blir onsdag kväll och fredag dag träningen. Nu fick tips att dricka gainer efter träningen att bygga muskler. Idag beställde en burk och en shaker också nu. Nästa vecka börjar träna på riktigt nu. När har träffat nu gyminstruktör, såg nu att det är en timmers tid, känns att blir en hel träningspass för mig. Det behöver jag nu att få komma igång med träningen. Jag tänkte se och prova gruppträningen också och se hur det känns, annars skulle vilja träna upp hela gruppen. Vi ska få se hur det kommer gå nu. Nu vill jag förändra mig själv, leva själv livet att börja må bättre. J har igen sin kompis här, det är bra för henne att de är tillsammans, men för mig känns det lite för jobbig lite. Men klarar mig bra. Imorgon är jag ledig, men har bokad tvättstuga nu redan kl7, måste tvättas oftare nu. Jag klarar inte att inte kunna tvätta varje vecka. Nu vet inte hur det kommer att gå med denna kille, men det känns rätt att träffa honom. Det är bättre att kunna träffas kanske snarast. Inte vänta för länge. Jag tänkte att kanske ska börja själv att prata om det. Kanske är han lite rädd att fråga det också. Han skrev själv att det är bättre att lära känna på riktigt än via nätet. Kanske vågar själv att pusha honom att kunna ses, hur skulle han vilja träffas. Om det skulle passa för honom att ses mellan Lund Karlskrona. Jag vill samtidigt träffa honom, men är rädd att kommer igen få de känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0