#metoo

Det hände även med mig för länge sen. Det slutade inte så illa som andra som gått genom det,men det kommer jag aldrig att glömma bort. Sista dagarna tänker på det och mina tårarna kommer bara. Idag lade upp insta en bild och text- . Jag är redo att erkänna .det hände även med mig, jag var bara ca 12- 13 år . Tiden läcker alla sår men det kommer jag aldrig glömma. Ett nej är NEJ. Sen delade det på FB, några vänner kommenterade med hjärta, det känns nu som är mina riktiga vänner och som bryr om mig. Jag har aldrig berättat det till någon och vet inte om kommer göra det. Men en dag vill jag göra det. Livet är orättvis , och att det händer så ofta och det finns så många. Många som har inte som jag berättat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0