Nu har jag kommit igång

...med träningen. Igår hade första träningspass , indoor intervall. Det var riktig skönt, men blev ganska svettig i kroppen. Nu känner att måste träna hårt att kunna bygga mina musklerna. Jag kan tänka att gå igen till Indoor. Tyckte det var givande. Samt hämtade ut min pakett, sportdryck pulver och gainer pulver. Igår efter träningen drack första gainerdryck. Det behövs att få in extra näring när man tränar. Imorgon är jag ledig, kanske skulle åka till Malmö, min kusin är där. Vet inte om hon har tid. Samtidigt tänkte att ville åka dit att besöka gram butiken och kanske skulle åkt förbi Lund att träffa denna kille, kanske. Men allt är öppet just nu. Vet inte än. Han skriver till mig själv , det känns bra att han vill skriva med mig. Men vet inte hur ska ta upp det, att träffas. Om jag kommer åka till Malmö imorgon, då skulle det passa för mig att kunna ses en stund. Men vet inte än, om min kusin har tid att ses då kan jag träffas. Nu har det bestämt. Jag ska träffa min kusin imorgon vid klockan 14 tiden. Och ska träffa den kille innan ska till Malmö. Men han vill att ska hem till honom...han förklarade att det är oväsen, mycket ljud i stan. Att det är bättre för honom att ses hemma hos honom. Vi ska får ser hur det kommer att bli. Det blir säkert bra, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0