Om det skulle vara slut att bli orolig för nästan allt...

Det är för mycket som jag tänker på just nu. Allt möjligt. Sälja bilen ? Spara bilen? Ekonomi som har krachat. Jag klarar en vecka inte mer....Jag vet inte hur kommer överleva nu när J ska tillbaka. Om kan sälja kläderna, lade upp hennes vinterbyxorna, inga bud än men har fått många visningar. Hoppas att kan sälja de att klara den sista vecka före lön. Idag berättade chef( husfru) att hon kommer sluta....i mitten av dets kommer hon sluta .Vem kommer ta över hennes tjänst, vet inte, hur kommer det funka efter henne. Vissa mina arbetskollegor pratar om jag kan ta över, men det är för mycket ansvar. En till tjej är nu utlärt att göra listorna. Jag gillar hennes jobb faktiskt. Om jag får frågan om det, eller erbjudan då kan tänka på saken såklart. Idag skrev själv till min vän L ( Lukas heter han). Han skulle till träningen , att vi kan skriva senare på kvällen. Jag vet inte när kommer vi träffas igen, jag vet inte hur kan jag förklara honom om det att vill inte att han skulle komma hit. Det kan inte jag göra. Han är intresserad av mig, det vet jag nu hundra %. Imorgon jobbar jag igen, efter det tänkte gå och ta en löprunda. På fredag ska till gym och sen på söndag också efter jobbet. J ska till kalas på söndag till stan. Hon vill prata just nu ganska mycket och ofta. Det känns bra att vi kan prata med varandra. Jag förklarade henne hur är min situationen just nu,hon förstod det, och säger att nästa månad måste räkna bättre vad gör med mina pengar. Jag lärde den månad nu att inte betala de räkningrar, som har som kan vänta. Jag vill betala av de snabbt jag bara kan. Vad ska göra med bilen, vet inte. Vill sälja att kan spara pengar och betala av lånet. Det är dyrt att ha bilen, jag kör inte så ofta heller det. Jag väntar tills besiktningen sen tar jag beslutet, om ska sälja eller behålla. Via firma får jag mindre pengar än sälja privat. Det har jag förstått. J ska sova snart, ska ta en kopp kvällste och kolla på tv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0