Det känns jobbig just nu...

Jag började gråta just nu...allt känns för mycket igen. Jag vill bli en bättre människa, räknade mina skulder hit och ditåt. Det är för mycket just nu. Om man bara kan betala av allt på en gång.....om man inte tagit de lån efter lån...jag hatar mig själv just nu så mycket....men nu vill bli helt skuldfri inom fem år. Det kommer jag inte bli, jag har studielån som är för mycket. Jag fick tidsbegränsad anställning och det är tills slut av november. Nu måste börja spara lite i taget om det blir värre under vinter. Och vill betala av till Anja och klarna innan året är slut. Det blir en jobbig period kanske detsember och efter det. Jag hoppades att får ju en fast tjänst nu, men försöker nu att inte bli besviken. Andas och leva nu. Den kille.... jag vet inte...jag är rädd ....att träffa honom om han vill träffa mig snarast...jag vet inte...jag är så rädd att bli ingen besviken....jag är bara så räddd....jag vill hålla just nu avstånd av honom..... J är hos sin kompis, jag ska hämta henne och hennes andra kompis kl 19 tiden. Det känns bra att hon kan vara hon någon kompis ibland. Inte alltid någon hemma hos oss. Mamma skickade ingen pengar nu..och vet inte hur ska klara de dagarna nu. Imorgon tänkte gå till bio men kan inte gå om har ingen pengar ...kan inte ta det sista som har på konto. Jag måste börja mer att räkna mina utgifter nu. Och kan inte fixa den grejen i bilen heller. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0