Egen kväll

Det helg ska jag jobba. J har en kompis här, hon ska sova över här. Imorgon hon ska till annan kompis att sova över. Så att jag kommer att vara själv imorgon, vad ska hitta på nu. Vad ska jag göra? Jag vet inte. Att jag fick veta det nu. Om skulle vetat det tidigare, skulle planerat något. Men nu.. är ensam och sitter hemma bara. Idag hann smälta frysen, kylskåp , städa, tvätta. Efter det var med J ute och köpte lite kläderna till henne. Hon fick ny jacka nu. Det behövde hon mest nu. Idag hände det ... backade in till en bil. Fanns inga lediga platser, sen tänkte ok kan backa in men gick åt skogen. Andra bilens nedre del var bara lös, inte så farlig men lämnade mitt nr och namn. Nu väntar när mobilen ringer, hoppas att det är inte så farligt och självrisk täcker skadan. Aldrig mer kommer jag backa in mellan två bilarna....aldrig mer. Nu parkerade bilen vid högskolan. Helgen brukar det finnas platser vid parkering. Men nu hade stängd det väg , var kunde parkera. Nu måste ta det lugnt bara. Skriver med denna killen som vanligt. Inte så mycket som händer. Idag kontaktade nordea , och jag ska se till bara att har pengar på konto att betala lånet. Och blev idag SEB bankkund. Nu är det sista kvar att fixa autigiro, avsluta konto hos Nordea, osv. På måndag ska till stan, då kan gå till banken och kan fixa allt detta . Vet inte än när kommer nytt kort .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0