Helt trött,men veckan är inte över.

Just nu är jag helt slut. Jag jobbade i fyra dagar, igår efter jobbet åkte till Ikea. Nu har jag hemma ny dörrmatta, golvlampa i vardagsrummet, och byrå i garderoben. Idag fixade garderoben. J måste bara fixa sina kläderna. Nästan hela dagen var jag med J och hennes kompis Arenan, det var Idrottensdag och det var kul för tjejerna. Tiden gick snabbare. Nu har hon kompis på besök och sover över här. Imorgon ska hon ha kattbröllop hemma, hon bjöd hit sina kompisarna. Jag fattade inte hur hon hade tänkt det nu. Och hur sjutton ska jag orka fixa allt detta. Det vet inte jag. Jag blev vän med en kille länge sen, han blev ihop med en tjej och sen han försvann. Jag skrev honom men han svarade inte tillbaka. Nu blev vi vänner igen och skrev honom bara hur har det gått . Efter några dagar svarade han att det går bra med honom och frågade hur går det med mig. Sen skrev puss puss...jag såg på FB att han var i Stockholm, i någon hotell, skickade en bild halvnaken . Jag svarade, wow så sexig och jag mår bra. Han inte läst min meddelande. Jag är osäker men har förstått att de är inte mer ihop. Jag är bara vän med honom, inget mer. Han bor i Örebro , långt härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0