Höstens första förkylning

Ja, nu är jag blivit smittad av min chef...jag har jobbat de dagarna, ville inte sjukskriva mig. Jag är så envis för det. Tur att är ledig nu helgen och kan vila ut hemma, men känner fortfarande trött och seg. J är just nu hos sin kompis , som fyllde år. Jag ska hämta henne vid kl 21 tiden. Lite egen tid. Jag fortsätter att skriva med denna kille från Lund, igår blev vi vänner på FB också, det var jag som skickade. Vi skriver på skype just nu. Inte än har han inte frågat mig om vill träffa honom o ville inte heller fråga. Men han erkände att han skriver med en tjej , att han måste inte gå ut och jaga någon....det är en bra tecken för mig. Men låter inte ta det för allvar med honom. Bara tiden kan visa vad kommer hända. Jag vill inte själv vara för på heller nu. Det är svårt nu helgen, för att hoppades att mamma skicka pengar i fredags men fick inget... allt pengar är slut, även kattmat är slut och kan inte ge mat, bara som hittar i kylskåpet. Nästa fredag får jag lön, men ska betala räkningar. Jag tänkte betala nu hela bensinräkningen denna månaden, och sen ska betala lite till Anja. Samt hoppas att kan betala innan året är slut min kredit , det är dyr ränta. Det går sakta men ska försöka ha lite mer koll på min ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0