Inte tid att skriva

Jag har inte tid över att skriva så ofta här. Men var i Stockholm med J, det gick bra att springa tjejmilen. Jag klarade att springa på en timmer hela milen. Efter loppet träffade en tjejkompis, vi fikade lite bara. J kunde inte träffa sin pappa,han hade jobb viktigare än sin dotter. Nu jobbar jag som vanligt, det är mycket på jobbet. Jag jobbar nu mycket mer än hade tänkt i början av året. Det känns bra att kunna jobba och får riktigt lön. Men vill betala av mina skulder nu. Det går sakta men vill bli skuldfri inom fem år nu. Aldrig mer att handla för kredit och dyra räntor. Killar? Jag orkar inte hålla på och söka någon. Jag skrev med en kille som bor i Lund, men vill inte vara så aktiv med honom. Nu vill helst att han ska visa intresse. Just nu är lite rädd att det är ingen ide att skriva med honom för ingenting. Att vi kommer inte att kunna ses. Jag vill träffa honom , kanske, kanske inte. jag vet inte själv heller nu. J har ofta sina kompisar på besök efter skolan nu, det är bra för henne. På lördag ska hon till kalas, men det är bara i tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0