Jag är igen så ledsen

...jag hade de sista förhoppningar med denna kille och nu efter ca en månad han skrev någonting . Han skrämde bort mig helt nu. Jag bara skojade med honom, om min lista hur min drömkille ska vara. Sen skrev han ungefär att han hör dåligt, och ser dåligt. Han hör inte vad folk säger och han använder teckenspråk...det var det sista droppen för mig. jag vet inte han sa att det är sant, tror inte att han skojade. Jag vet inte varför inte skriva om det tidigare. Han blockade bort mig på Skype. Nu kommer han göra det även på FB, JAG VET. Ja, nu är han inte mer min vän. Jag hade ingen aning om honom, jag började att tycka om honom men nu är det allt över...Jag fattar inte varför göra såhär mot mig...jag förstår inte det...allt i mig gick sönder just nu...gråter.....han var det sista som jag hade just nu....men att bara leka med mig... jag vet inte ...jag förstår inte det...han skulle fortsätt med det längre. Men det var kanske bättre att han skrev om det nu. Jag måste just nu vara lugn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0